Masz problem z fotopułapką? Nie wysyła zdjęć za pomocą powiadomień MMS? A może kompletnie nie reaguje na ruch? Zwróć się do nas - chętnie pomożemy rozwiązać Twój problem z urządzeniem. Poniżej kontakt do naszego serwisu!
Kontakt
Tel.: +48 530 279 639
SPY SHOP Wrocław - Fotopułapki
ul. Ślężna 146
53-111 Wrocław
Godziny otwarcia:
pon-pt. 8:00-16:00
Lista najczęstszych problemów z fotopułapkami.
1. Błędna konfiguracja
Konfiguracja urządzenia to częsty problem użytkowników kamer leśnych. Aby mieć pewność, że każdy etap konfiguracji umożliwia prawidłowe działanie fotopułapki - warto przekazać tę czynność ekspertowi, który krok po kroku przygotuje nasze urządzenie do pracy.
Czytaj więcej
2. Problem z modułem przesyłu danych
Częstym problemem osób korzystających z fotopułapek jest niedziałający moduł MMS. Może to być spowodowane między innymi ograniczeniem zasięgu sieci, niezarejestrowaniem karty SIM, brakiem karty wewnątrz urządzenia lub błędną konfiguracją urządzenia. Warto w tej sytuacji zwrócić się do eksperta, który pomoże nam wykryć i zlikwidować przyczynę problemu.
3. Problem z kartami od zagranicznych operatorów
Aby uniknąć problemów z konfiguracją zagranicznych kart warto poprosić eksperta o pomoc lub dokonać pełnej konfiguracji urządzenia za dodatkową opłatą. Unikniemy w ten sposób niepotrzebnych problemów i komplikacji.
4. Mechaniczne uszkodzenia, upadek fotopułapki
Fotopułapki to kamery zewnętrzne, które narażone są na uszkodzenia czy trudne warunki pogodowe. W sytuacji upadku gałęzi na kamerę lub szczególnego zainteresowania urządzeniem przez zwierzęta leśna (czego wiele przykładów możemy znaleźć w sieci) - istnieje możliwość uszkodzenia obudowy urządzenia. W tej sytuacji warto poprosić o pomoc serwis lub dokonać całkowitej wymiany obudowy. Nie ma konieczności inwestowania w nowe urządzenie, wszystko da się naprawić!
5. Nie zarejestrowana karta SIM
Od 25 lipca 2016 roku wymaga się rejestracji i aktywacji kart SIM przez użytkownika. W przypadku niezarejestrowania karty SIM wszystkie urządzenia zostają wyłączone. Efektem tego jest niedziałający moduł GSM.
6. Blokada PIN
Blokada PIN to sytuacja, do której lepiej po prostu nie dopuścić. Indywidualne hasło PIN znane tylko nam to forma zabezpieczenia, na którą nie ma rady. Celem ustawienia hasła jest bowiem pełne zabezpieczenie urządzenia przed niepożądanymi osobami.
7. Inne
(niespodziewane awarie i problemy z prawidłowym działaniem urządzenia).
Skontaktuj się z nami: +48 530 279 639 | +48 601 838 843 | kontakt@spy-optic.pl
Darmowa Konfiguracja dla Klientów
Naszym klientom oferujemy darmową usługę konfiguracji zakupionej fotopułapki oraz pełną opiekę serwisową i wsparcie techniczne w okresie użytkowania urządzenia. Aby otrzymać w pełni skonfigurowaną fotopułapkę prosimy o wpisanie w komentarzu do zamówienia hasło „KONFIGURACJA” lub skontaktować się z naszym Serwisem: