Serwis fotopułapek - problem z konfiguracją urządzenia
Jednym z najczęstszych pytań dotyczących fotopułapek jest problem z ich prawidłową konfiguracją. Nasz serwis pomoże w rozwiązaniu wszelkich problemów związanych z tą kwestią. W przypadku zakupu nowego urządzenia oferujemy odpłatną konfigurację, dzięki której będziemy w 100% pewni, że nasza fotopułapka działa prawidłowo.
Fotopułapki ze zintegrowanymi modułami GSM, które znajdują się w naszej ofercie sprzedażowej, działają na całym świecie i współpracują z praktycznie każdą siecią telefonii komórkowej. Nasi klienci korzystają z urządzeń tego typu na terenie Szwecji, Norwegii czy Kanady. O ile konfiguracja polskiego operatora jest stosunkowo prosta, poprawne ustawienie parametrów zagranicznych marek takich jaka Vodafone, MyCall czy Telenor może sprawić małe problemy. Nasi serwisanci oferują wsparcie techniczne w tym zakresie. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci ustalić przyczynę problemu oraz znaleźć sposób na jego rozwiązanie
Jak Konfigurować fotopułapkę?
Poniżej instrukcje konfiguracji fotopułapek dla wybranych operatorów. W poszczególnych boksach znajdują się komendy, które należy uzupełnić w wybranych polach.
Darmowa Konfiguracja dla Klientów
Naszym klientom oferujemy darmową usługę konfiguracji zakupionej fotopułapki oraz pełną opiekę serwisową i wsparcie techniczne w okresie użytkowania urządzenia. Aby otrzymać w pełni skonfigurowaną fotopułapkę prosimy wpisać w komentarzu do zamówienia hasło „KONFIGURACJA” lub skontaktować się z naszym Serwisem:
SPY SHOP Wrocław - Fotopułapki
ul. Ślężna 146
53-111 Wrocław
Godziny otwarcia:
pon-pt. 8:00-16:00
Telefon: +48 530 910 218
Adres e-mail: fotopulapki@spyshop.pl